برترین برندهای جهانی قهوه (بخش سوم)

 

در ادامه بخش اول و دوم:

خرید و فروش قهوه ۴

۴- Costa Coffees

در سال ۱۹۷۱، این شرکت توسط Bruno Costa و Sergio Costa در لندن، انگلستان تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در Dunstable، Bedfordshire  انگلستان واقع شده است. این شرکت دارای فروشگاه ها در ۳۴۰۱ مکان است و خدمات خود را در سراسر جهان ارائه می دهد. مدیرعامل شرکت Dominic Paul است.

Costa  محصولات مختلفی شامل قهوه، چای، ساندویچ و نوشیدنی های یخی را ارائه می دهد. این شرکت درآمد حدود ۴۸/۱ میلیارد دلار دارد. این نام تجاری یک شرکت تابعه Whitbread PLC است. Whitbread یک هتل و رستوران چند ملیتی بریتانیا است.

پیش از این، این شرکت قهوه های بوداده شده را به فروشگاه های ایتالیایی بصورت عمده فروشی، صادر می کند. در سال ۲۰۰۶، این شرکت حمایت کننده، جایزه کتاب Costa Book  می شود. این نام تجاری دارای ۱۸ هزار نمایندگی در سراسر جهان است، این امر آنها را یکی ازبزرگترین زنجیرهای قهوه در دنیا کرده است.

 

خرید و فروش قهوه ۳

۳- Panera Bread

در سال ۱۹۸۷، این کمپانی توسط Kenneth J. Rosenthal Rosenthal ،Ronald M. Shaich و Louis Kane در کرکوود، میسوری، ایالات متحده تاسیس شد.

دفتر مرکزی آن در Sunset Hills، میسوری، ایالات متحده واقع شده است و دارای ۲هزار فروشگاه در جهان می باشد. این زنجیره قهوه در کانادا و ایالات متحده واقع شده است و Ronald M. Shaich   مدیرعامل و رئیس شرکت است.

این شرکت محصولات مختلفی از جمله قهوه، چای، ساندویچ های سرد، سوپ های گرم، نان، سالاد و سایر محصولات غذایی را ارائه می دهد. ۴۷ هزار کارمند در این شرکت کار می کنند. این نام تجاری بخاطر مواد غذایی تازه و قهوه خوش طعم و خوشمزه خود مشهور است. این نام تجاری قهوه را در کیسه ها و همچنین در فنجان ها عرضه می کند و درآمد شرکت ۵۳/۲ میلیارد دلار است.

 

خرید و فروش قهوه ۲

۲- Tim Hortons

در سال ۱۹۶۴، این شرکت توسط Tim Horton ،Jeffrey Ritumalta Horton  و Ron Joyce  در همیلتون، انتاریو تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در Oakville، انتاریو، کانادا واقع شده است. و این خدمات را در ۴۶۱۳ نقطه مختلف تامین می کند.

ازجمله در کانادا، ایرلند، عمان، عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده، فیلیپین، قطر و بسیاری از نقاط دیگر ارائه می دهد. Alex Behring  رئیس و Daniel Schwartz  مدیر عامل شرکت می باشد. درآمد این شرکت در حدود ۳ میلیارد دلار است.

Tim Hortons یک شرکت چند ملیتی کانادایی که قهوه، دونات، شکلات داغ و سایر محصولات غذایی را به فروش می رساند. این نام تجاری دارای ۶۲ درصد بازار سهام کانادا در قهوه را داراست. پیشتاز و بزرگترین زنجیره قهوه کاناداست.

Tim Hortons حتی دارای نمایندگی های بیشتر از مک دونالد McDonalds استپ. این نام تجاری دارای ۴۳۰۰ کافه-رستوران قهوه در جهان و ۵۰۰ کافه-رستوران تنها در امریکا است.

 

خرید و فروش قهوه

۱- Starbucks

Starbucks تولید کننده قهوه و چای است و یک فروشنده قهوه در سطح جهانی می باشد. این شرکت در سال ۱۹۷۱ توسط دانش آموزان سانفرانسیسکو، Jerry Baldwin، Zev Siegl و Gordon Bowker در Elliott Bay، سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده واقع شده است.

این شرکت دارای حدودا ۲۵ هزار فروشگاه است که محصولات و خدمات خودش را در سطح جهانی ارائه می دهد. Kevin Johnson  رئیس و مدیرعامل شرکت است. این شرکت قهوه، محصولات نانوایی، چای سبز، نوشیدنی ها، اسانس ها، چای، غذای پخته شده و ساندویچ را عرضه می کند. این شرکت درآمد۱۶/۱۹ میلیارد دلار و ۲۳۸هزار کارمند دارد و یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکتهای قهوه در جهان است.

همه این ها برندها یا علامت تجاری برتر قهوه در جهان هستند. تمام این برندهای قهوه، طعم خوشمزه و منحصر به فردی را با کیفیت بالای قهوه ارائه می دهند و در سطح جهان، محبوب و دوست داشتنی هستند.

 

(انتشار با ذکر منبع www.onlinecoffee.ir )

 کوک بنوش، کوک شو

فروشگاه

دانستنیهای قهوه

برترین برندهای جهانی قهوه (سوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *