برترین برندهای جهانی قهوه

(بخش دوم)

 

در ادامه بخش اول:

خرید و فروش قهوه ۷

۷- The Coffee Bean & Tea Leaf

در سال ۱۹۶۳ این برند قهوه توسط Herbert B. Hyman و Mona Hyman در لس آنجلس تاسیس شد. این شرکت ۱۲ هزار کارمند دارد و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

قهوه، چای و محصولات غذایی خود را در سراسر جهان تهیه می کند. رئیس و مدیرعامل شرکت John Fuller است. این شرکت خدمات خود را از جمله دانه های قهوه و برگ چای را در بیش از هزار مکان فروش ارائه می دهد. آنها دانه های قهوه را وارد کرده و آنها را روست کرده (بودادن) و صادر می کنند.

شرکت مادر این برند International Coffee & Tea LLC می باشد. درآمد این شرکت حدود ۵۰۰ میلیون دلار است. این شرکت برای قهوه داغ و قهوه یخی و چای ترکیبییخی معروف شده اند. تمام محصولات این نام تجاری توسط کوشر Kosher (مجموعه ای از قوانین در مورد رژیم غذایی) تایید شده است.

 

خرید و فروش قهوه ۶

۶- Dunkin’ Donuts

در سال ۱۹۵۰، این شرکت توسط  William Rosenberg در کوینسی، ماساچوست، ایالات متحده تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در کانتون، ماساچوست، ایالات متحده واقع شده است. این شرکت دارای ۱۱،۰۰۰ فروشگاه و خدمات خود را در سراسر جهان ارائه می دهد.

Nigel Travis  رئیس و مدیرعامل شرکت است. این محصولات شامل محصولات غذای پخته شده، نوشیدنی های داغ، یخ زده و یخی، ساندویچ و سایر محصولات نوشیدنی وغذایی می باشد. مجموع درآمد این شرکت حدود۱/۱۰میلیارد دلار است. این نام تجاری خدمات خود را روزانه به ۳ میلیون مشتری ارائه می دهد.

در سال ۱۹۵۵، شرکت نخستین حق رای franchise خود را مجوز داد. این برند قهوه دارای ۱۲هزار رستوران و کافی شاپ در سراسر جهان است. قهوه های این نام تجاری دارای طعم های مختلف و بسیار خوشمزه هستند.

 

خرید و فروش قهوه ۵

۵- Lavazza

این برند قهوه در سال ۱۸۹۵ توسط Luigi Lavazza در تورین ایتالیا تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در تورین ایتالیا واقع شده است. Alberto Lavazza رئیس و Antonio Baravalle مدیر عامل شرکت می باشند. این شرکت دارای درآمد ۳۴/۱ میلیارد دلار و ۲۷۰۰ کارمند شاغل در این شرکت مشغول به کارند.

این شرکت قهوه را از برزیل و کلمبیا، امریکا، آفریقا، اندونزی و دیگر کشورها وارد می کند. این نام تجاری ۴۷ درصد از بازار را به خود اختصاص می دهد و یکی از رهبران شرکت های قهوه ایتالیایی است. قهوه Lavazza دارای ۵۰ نمایندگی قهوه در سراسر جهان است. Lavazza قهوه های متفاوت از جمله Top class ،Super crema،

نوشیدنی های اسپرسو Espresso drinks ،Crema gusto، کپسول های قهوه – A modo mio، dek و بسیاری دیگر ارائه می دهد. این شرکت دارای شاخه های خود در کشورهای دیگر، از جمله بریتانیا، امریکا، برزیل، آسیا و برخی نقاط دیگر می باشد. این برند همچنین قهوه مخصوص special coffee را با برخی از اقلام بسیار خوشمزه دیگر ارائه می دهد.

 

برترین برندهای جهانی قهوه (بخش سوم)

(انتشار با ذکر منبع www.onlinecoffee.ir )

 کوک بنوش، کوک شو

فروشگاه

دانستنیهای قهوه

برترین برندهای جهانی قهوه (دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *