برترین برندهای جهانی قهوه

(بخش اول)

 

مواد تشکیل دهنده قهوه قدرت را به سیستم عصبی ما تحمیل می کنند. یک گله دار بز، اولین کسی بود که قهوه را در قرن نهم می نوشید. او میوه قهوه را جمع آوری کرد و آنها را به درون آتش انداخت.

میوه های قهوه بوداده شده بسیار خوشمزه بود، او آنها را آب مخلوط کرد و نوشیدند. اکنون تعداد زیادی از نام های تجاری قهوه فعال در جهان وجود دارد. که به خاطر طعم و مزه آن ها مشهور هستند و همچنین توسط بسیاری از افراد محبوب شده اند.

در اینجا ۱۰ علامت تجاری برتر قهوه در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را نام بردیم.

 

خرید و فروش قهوه ۱۰

۱۰- Au Bon Pain 

در سال ۱۹۷۶، این مارک قهوه توسط Louis Rapuano و Louis Kane  در بوستون، ماساچوست، ایالات متحده تاسیس شد. این شرکت این برند قهوه را در ایالات متحده، هند و تایلند عرضه می کند. مدیرعامل و رئیس شرکت سوزان مورلی است. این برند یک برند آمریکایی قهوه است.

این نام تجاری در مجله سلامتی جای خود را به دست آورد و اولین نام تجاری است که در هر منوی رستورانهای خود، کالری ها را نیز نشان داد. حدود ۳۰۰ رستوران از این نام تجاری در جهان وجود دارد. کافه های این شرکت در مناطق شهری، کالج ها، مراکز خرید، بیمارستان ها و بسیاری از مکان های دیگر در دسترس و فعال هستند. دفتر مرکزی این نام تجاری در بندر زیبای بوستون واقع شده است.

درآمد این نام تجاری ۰/۳۷ میلیون دلار است. این نام تجاری قهوه را با محصولات دیگر مانند غذای پخته شده، سوپ، سالاد، نوشیدنی و سایر اقلام غذا ارائه می دهد. در ایالات متحده، آن را به عنوان یکی از سالم ترین رستوران طبقه بندی شده است.

 

خرید و فروش قهوه ۹

۹- Peet’s Coffee & Tea

این مارک قهوه در سال ۱۹۶۶ توسط Alfred Peet تاسیس شد. دفتر مرکزی شرکت در Emeryville، کالیفرنیا واقع شده است. مدیرعامل شرکت Dave Burwick است. این شرکت دانه های قهوه، نوشیدنی ها، چای و سایر اقلام غذایی را ارائه می دهد.

حدود ۵ هزار کارمند در این شرکت وجود دارد. شرکت مادر این برند JAB Holding است. درآمد شرکت در سال ۲۰۱۵، ۷۰۰ میلیون دلار است. این اولین برند قهوه بود که دانه های قهوه و قهوه دمکرده را عرضه کرده است. این نام تجاری قهوه غنی و ترکیبی را با ارائه دانه ها بصورت تازه و با کیفیت برتر ارائه می دهد.

 

خرید و فروش قهوه ۸

۸- Caribou Coffee Company

این برند قهوه در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و متعلق به شرکت هلدینگ آلمانی JAB می باشد. این شرکت قهوه و چای را خرده فروشی می کند و دفتر مرکزی آن در مرکز بروکلین، مینه سوتا، ایالات متحده واقع شده است.

مدیر عامل شرکت Mike Tattersfield است. در حدود ۶ هزار کارمند در این شرکت کار می کنند. این شرکت در ترکیبات چای و قهوه، ساندویچ، محصولات نانوایی و دیگر مواد غذایی تخصص دارد. این شرکت دارای حق رای دادن در ۲۰۳ مکان در ۱۰ کشور است و همچنین دارای ۲۷۳ فروشگاه دیگر در ۱۸ ایالت می باشد.

Caribou Coffee Company یکی از زنجیره های اصلی قهوه در ایالات متحده است. این نام تجاری طعم منحصر  به فرد قهوه را به ارمغان آورده است. درآمد شرکت ۰٫۴۹۷ میلیارد دلار است. این نام تجاری موفق به کسب جایزهRainforest Alliance Corporation  شده است. این نام تجاری همچنین در زمینه ترویج حفاظت از محیط زیست نیز فعالیت دارد.

 

برترین برندهای جهانی قهوه (بخش دوم) 

(انتشار با ذکر منبع www.onlinecoffee.ir )

 کوک بنوش، کوک شو

فروشگاه

دانستنیهای قهوه

برترین برندهای جهانی قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *