قهوه اندونزی

(بخش دوم)

Indonesian Coffee Beans

در ادامه بخش اول:

 

قهوه سوماترای Lintong:

قهوه های Lintong  کاملا شیرین هستند و دارای اسیدیته کم، یک Body متوسط و عطر و رایحه پیچیده دارند. منطقه شمالی سوماترا جایی است که Lintong قرار دارد و این قهوه از آنجا می آید.

Ankola نیز قهوه ای اعلا است که در نزدیکی سوماترا در بندر پاندانگ در ارتفاع ۷۵۰ تا ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا کشت می شود و با نام تجاری Ankola  ارائه می شود.

 

:Jave Arabica Coffee

قهوه عربیکا (آرابیکا) جاوه اندونزیایی یک قهوه آرابیکای با رطوبت (شسته شده) است که از جزیره جاوه می آید. بیشتر آنها در ارتفاع حدودی ۷۵۰ متر بالاتر از سطح دریا رشد می کنند.

یک قهوه خوب جاوه، یک Body نسبتا سنگین نسبت به بقیه جهان ارائه می کند، هرچند لایتر یا سبکتر از  برخی قهوه های دیگر اندونزیایی از مناطق اطراف می باشد. قهوه جاوه یک عطر و طعم نسبتا محلی، با یک پایانی پایدار دارد، دارای ظرافت های گیاهی در After-taste و اسیدیته کمتر می باشد.

 

:Papua New Guinea Coffee

در حالی که قسمت شرقی پاپوآ به عنوان پاپوآنا گینه نو، به عنوان بخشی از اندونزی شناخته نمی شود، مجاورت جغرافیایی و مشخصات طعم قهوه آن، به این معنی است که ارزش آن به عنوان بخشی از اندونزی بررسی شدنی می باشد.

 

:Best Indonesian Coffee

بهترین قهوه اندونزی:

اکثر قهوه ها اندونزی برای پیچیدگیشان، طعم ادویه ای که بخاطر خاک غنی دارند و شرایط رشد، بسیار ارزشمند هستند. در میان بهترین قهوه اندونزیایی بررسی شده، سوماترا و سولاوسی اغلب از نقاط قوت برخوردارند.

 

:Best Indonesian Coffee Brands

بهترین برندهای قهوه اندونزی:

ترجیح شما برای مارک های مختلف بر اساس مشخصات عطر و طعم و درجه روست یا بودادنی که شما لذت می برید، خواهد بود. اندونزی بسیاری از مناطق را شامل می شود و هر کدام از آنها یک چیز منحصر به فرد برای ارائه دارند و در درون آن مزارع و گونه های مختلف قهوه با طعم های متفاوت وجود دارند. در میان مارک های محبوب تر Starbucks ، Doi Chaang است.

قهوه استارباکس Starbucks، قهوه ای با نام The Starbucks Reserve Indonesia Blue Java را به عنوان بخشی یا لاینی از محصولات خود، ارائه داده است. این قهوه به طور کامل شسته شده و رایحه ای معطر و ترکیبی از طعم های خاکی را با یک شیرینی شربتی مانند یادآوری می کند. این قهوه در ماه می و سپتامبر برداشت می شود.

 

(انتشار با ذکر منبع www.onlinecoffee.ir )

 کوک بنوش، کوک شو

فروشگاه

دانستنیهای قهوه

قهوه اندونزی Indonesian Coffee Beans (دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *