فروشگاه اینترنتی قهوه آنلاین

 

دانه های قهوه تازه،

اولین و مهم ترین عامل است که می توان از قهوه بهترین مزه  و کیفیت را استخراج کرد، تا آنجا  که گذشت زمان می تواند بهترین قهوه را تبدیل به یک قهوه معمولی نماید و بلعکس استفاده قهوه با روست تازه بالاترین عطر و طعم ممکن یک قهوه را ارائه می کند.

هدف ما ارائه تازه ترین قهوه به دوست داران قهوه می باشد. فروشگاه آنلاین قهوه کوک، با هدف فرآوری انواع قهوه (قهوه سبز، قهوه ترک، قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو) با بهترین کیفیت و ارسال سریع و آسان به سراسر کشور در خدمت خریداران-کافی شاپ ها و رستوران داران محترم می باشد.

قهوه آنلاین، اقدام به فروش قهوه (قهوه سبز، قهوه ترک، قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو) با تکیه بر دانش روست کردن (بودادن) این محصول کرده است تا با کیفیت ترین و تازه ترین قهوه را در کوتاهترین زمان در اختیار خریداران محترم قرار دهد.

 

خرید قهوه:

درفروشگاه قهوه آنلاین، قهوه تازه، بدین معناست که بعد از دریافت سفارش، اقدام به روست کردن قهوه می شود تا کیفیت و عطر این محصولبه بهترین وجه ممکن حفظ گردد.

قهوه آنلاین، آماده همکاری با کافی شاپ ها و رستوران ها برای تامین انواع قهوه تازه ترک، فرانسه و اسپرسو (حتی به صورت روزانه) می ­باشد. هدف از فروش قهوه آنلاین ارایه تازه ترین قهوه،با بهترین کیفیت و تحویل سریع به ارسال به سراسر کشور می باشد.

 

عقیده ما در قهوه آنلاین بر این است که با افزایش آگاهی مصرف کنندگان قهوه، درباره این محصول استراتژیک، راه برای تولید کننده نیز هموارتر و آسانتر می شود. چراکه خریدار، دیگر قهوه خوب و با کیفیت را تشخیص می دهد و صرفا از روی نام برندهای رایج خارجی که متاسفانه اکثرا اورجینال هم نیستند، با قیمت گزاف انتخاب خود را انجام نمی دهند.

پس قهوه آنلاین قصد دارد درکنار تولید بهترین محصول قهوه با نام قهوه کوک، در غالب بخش دانستنیهای قهوه، اطلاعات مربوط به قهوه، از انواع مختلف دانه قهوه تا روش استفاده و نوشیدنی های مختلف قهوه و فواید و مضرات استفاده قهوه را در اختیار کاربران و خریداران محترم قرار دهد.

کوک بنوش، کوک شو

فروشگاه

دانستنیهای قهوه

ویژگی های قهوه:

  • قهوه دومین تجارت دنیا بعد از تجارت نفت و همچنین دومین نوشیدنی پرمصرف بعد از آب می باشد.
  • در هر ثانیه بیش از هزار فنجان قهوه در سرتاسر دنیا نوشیده می‌شود.
  • مصرف یک فنجان قهوه به ویژه در ساعت های آغازین صبح باعث کاهش خطر ابتلا به آلزایمر در افراد سالخورده می شود.
  • مصرف قهوه باعث بهتر شدن عملکرد هورمون های جنسی به ویژه در آقایان می شود.

کافئین و سلامتی:

تحقیقات توسط دانشمندان در سراسر جهان در ارتباط  خواص مفید و شگفت انگیز قهوه عبارتند از:

  • پیشگیری از بیماری کبد
  • بهبود عملکرد شناختی در افراد مسن
  • افزایش عملکرد حافظه
  • افزایش استقامت ورزشی
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲
  • طول عمر

ادامه مطلب ۱

2 thoughts on “ادامه مطلب ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *