فروش قهوه آنلاین

 

قهوه آنلاین، فروشگاه اینترنتی سفارش آنلاین قهوه کوک است که اقدام به فروش آنلاین قهوه به صورت تازه در انواع قهوه سبز- قهوه ترک- قهوه فرانسه- قهوه اسپرسو کرده است.

فروش قهوه آنلاین – با هدف فرآوری انواع قهوه با بهترین کیفیت و ارسال سریع و آسان آن به سراسر کشور در خدمت خریداران-کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد.

فروش قهوه

قهوه آنلاین، اقدام به فروش قهوه (قهوه سبز، قهوه ترک، قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو) با تکیه بر دانش روست کردن (بودادن) این محصول کرده است تا با کیفیت ترین و تازه ترین قهوه را در کوتاهترین زمان در اختیار خریداران محترم قرار دهد.

 

خرید قهوه تازه

در فروشگاه قهوه آنلاین، قهوه تازه، بدین معناست که بعد از دریافت سفارش، اقدام به روست کردن قهوه می شود تا کیفیت و عطر این محصول به بهترین وجه ممکن حفظ گردد.

چرا توجه کردن  به “تاریخ روست” روی بسته های قهوه ای که در فروشگاه های خرده فروشی خریداری می کنید، مهم است؟

دانه های قهوه که روست شده اند، خنک شده، یا به صورت دانه یا آسیاب در قوطی یا بسته بندی قرار داده می شوند. تا زمانی که آنها را به خانه بیاورید، ممکن است چند هفته یا حتی ماه از روست کردن دانه ها گذشته باشد.

این یک مشکل است، چون دانه های قهوه لحظه به لحظه که از زمان روست یا بودادن آنها می گذرد، قهوه عطر و طعم خود را از دست می دهند. به طور مثال طعم و مزه “اسپرسو تازه” بهتر است زیرا به واقعیت طعم آن قهوه نزدیکتر است و در طعم آن غنای بیشتری وجود دارد.

قهوه آنلاین

قهوه آنلاین، آماده همکاری با کافی شاپ ها و رستوران ها برای تامین انواع قهوه تازه ترک، فرانسه و اسپرسو (حتی به صورت روزانه) می ­باشد. هدف از فروش قهوه آنلاین ارائه تازه ترین قهوه، با بهترین کیفیت و تحویل سریعآن به سراسر کشور می باشد.

 با ما تماس بگیرید.