خرید و فروش قهوه آنلاین

 

قهوه آنلاین

“قهوه آنلاین” اقدام به خرید و فروش قهوه با سفارش آنلاین قهوه ( قهوه سبز – قهوه ترک – قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو تازه) با تکیه بر دانش روست کردن (بودادن) این محصول کرده، تا ”بهترین و تازه ترین قهوه” رادر اسرع وقت در اختیار خریداران محترم قرار دهد. بدین ترتیب که پس از دریافت سفارش مشتری، قهوه بوداده شده و به صورت تازه بسته بندی و ارسال می شود.

اگر می خواهید بهترین طعم و رایحه قهوه را داشته باشید، توصیه می شود همیشه دانه های قهوه تازه خریداری کنید. چراکه درست مثل هر محصولی تازه مانند: آجیل، دانه ها، میوه، روغن  “کیفیت قهوه” نیز با گذشت زمان کاهش و از بین می رود.

 

قهوه تازه

اما چرا قهوه تازه بوداده شده، از قهوه ای که چند ماه در قفسه های مواد غذایی فروشگاه ها قرار دارد، بهتر است؟

بسیاری از عطر و طعم قهوه در روغن های سبک (فرار) موجود در آن یافت می شوند که هنگام تماس با هوا تبخیر می شوند.به همین دلیل است که ما تازگی قهوه را پیشنهاد می کنیم و اینکه چرا ما روزانه روست (بودادن قهوه) می کنیم و تاریخ روست قهوه را در تمام بسته های قهوه چاپ می کنیم.

این نیز تفکر بسته بندی و انبارسازی ما می باشد چون هنگامی که ما قهوه تازه بو داده شده را داریم، مایل هستیم که این ویژگی را تا آنجا که ممکن است حفظ کنیم. ما طعم و عطرهای قوی و عالی را دوست داریم و آنها را در هر فنجانی می خواهیم.

”قهوه تازه” در قهوه آنلاین، بدین معناست که بعد از دریافت سفارش قهوه، اقدام به روست کردن می شود تا کیفیت و عطر این محصول به بالاترین حالت ممکن حفظ گردد. قهوه کوک آماده همکاری با کافه­ داران محترم برای تامین انواع قهوه تازه ترک، فرانسه و اسپرسو (حتی به صورت روزانه) می ­باشد.

خرید قهوه تازه

هنگام خرید دانه های قهوه روست شده، توصیه می شود که قهوه ای را سفارش دهید که بهتر عطر و طعم دانه (قهوه تازه) را حفظ کند و مطمئن شوید از روستر قهوه (بو دادن) کسی که سفارش قهوه شما را تهیه می کند. قهوه را در عرض چند روز تهیه و آن را استفاده کنید تا از اوج عطر و طعم آن لذت ببرید.

اجتناب از برندهای با تاریخ روست قدیمی یا اصطلاحا “ قهوه مانده” حتی با علم به اینکه قهوه شما گران قیمت و دارای برندی معتبر باشد.

هدف از فروش قهوه آنلاین تازه ترین قهوه، بهترین کیفیت و تحویل سریع می باشد. ارسال به سراسر کشور عقیده ما در قهوه آنلاین بر این است که با افزایش آگاهی مصرف کنندگان قهوه، درباره این محصول استراتژیک، راه برای تولید کننده نیز هموارتر و آسانتر می شود.

چراکه خریدار، دیگر قهوه خوب و با کیفیت را تشخیص می دهد و صرفا از روی نام برندهای رایج خارجی که متاسفانه اکثرا اورجینال هم نیستند، با قیمت گزاف انتخاب خود را انجام نمی دهند. پس قهوه آنلاین قصد دارد درکنار تولید بهترین محصول قهوه با نام تجاری قهوه کوک، در غالب بخش دانستنیهای قهوه، اطلاعات مفید مربوط به قهوه، را در اختیار علاقمندان و خریداران محترم قرار دهد.

 

کوک بنوش، کوک شو

با ما تماس بگیرید

فروشگاه

دانستنیهای قهوه